Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Ρομέν Αργυρούδης - "Ο Παναθηναϊκός ήταν η ομάδα της Χούντας!"

Από : olympiacos24.gr

Για ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, η απόδειξη επιβεβαιώνεται γι' αυτό που ξέρουμε όλοι! Ο Παναθηναϊκός ήταν η ομάδα των συνταγματαρχών, όπως δήλωσε ο Ρομέν Αργυρούδης σε συνέντευξη του!
Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής των «ερυθρολεύκων», μίλησε στην Sportday και εξήγησε τους λόγους της αποχώρησης του από την Ελλάδα, τονίζοντας ότι η χούντα, η οποία ήταν η ομάδα του Παναθηναϊκού, τον ανάγκασε να φύγει από τη χώρα μας!
Παράλληλα, χαρακτήρισε τον Θρύλο "γιγαντιαίος σύλλογος, τεράστιο μέγεθος στην Ευρώπη"!


Αναλυτικά οι δηλώσεις του:


Για τους λόγους που έφυγε από την Ελλάδα:

«Έφυγα για πολιτικούς λόγους. Ο Νίκος Γουλανδρής, όταν τελείωνε το συμβόλαιό μου, μου είχε προτείνει να υπογράψω για πάντα. Για να μείνω στην Ελλάδα, όμως, έπρεπε να δηλώσω, να δώσω μία συνέντευξη και να πω ότι η κυβέρνηση της Ελλάδας είναι καλή. Είμαι ελεύθερος άνθρωπος και δημοκράτης και δεν θα το έκανα ποτέ. Αν δεν έλεγα αυτό το πράγμα, τότε δεν θα έμενα στην Ελλάδα. Δεν το ήθελα όμως αυτό. Ήξερα ότι με παρακολουθούσαν ασφαλίτες στην Αθήνα. Δεν είχα τηλέφωνο, αλλά παρακολουθούσαν το ταχυδρομείο μου. Άνοιγαν τα γράμματά μου. Δύο χρόνια πέρασα στον Ολυμπιακό, αλλά ήταν σαν να πέρασα 20. Έχω συναισθηματικό δέσιμο με τον κόσμο, τα χρώματα, την αύρα που βγάζει ο σύλλογος. Δεν ήθελα να φύγω, ούτε εγώ, ούτε η γυναίκα μου. Οι συμπαίκτες μου δεν ήξεραν τι γινόταν στην Ελλάδα γιατί υπήρχε προπαγάνδα. Δεν έγραφαν τίποτα οι εφημερίδες για τη χούντα. Έλεγα στους συμπαίκτες μου, στον φίλο μου τον Γιάννη Γκαϊτατζή, ότι θα του φέρω εφημερίδες από τη Γαλλία για να δει τι πραγματικά συμβαίνει στη χώρα του. Στη Γαλλία έγραφαν για τη δικτατορία. Με σημάδεψε στη ζωή μου που δεν έμεινα στην Ελλάδα. Δεν ήθελα να φύγω ποτέ από τον Ολυμπιακό. Μάλιστα είχα αρχίσει τη διαδικασία για να παίξω και στην Εθνική Ελλάδας, αλλά δεν τα κατάφερα γιατί υποχρεώθηκα να φύγω. Και στη συνέχεια έπαιξα τρία ματς με την εθνική Γαλλίας. Όταν έφτασα στο αεροδρόμιο, μου έδεσαν την τσάντα με ένα κορδόνι, με πήγαν στην Ασφάλεια και μου είπαν ότι έπρεπε να μείνω στο ξενοδοχείο και να μη βγω καθόλου από αυτό μέχρι να φύγει η ομάδα για τη Γαλλία».

Για το γκολ που θυμάται περισσότερο:

«Το Δεκέμβρη του '72, το 1-0 μέσα στη Λεωφόρο. Δεν είναι δυνατόν να ξεχάσω αυτό το γκολ. Ο Παναθηναϊκός ήταν η ομάδα των συνταγματαρχών και τους κέρδισα μόνος μου! Αυτό λέω συνέχεια. Ήταν μία μεγάλη νίκη για μένα. Με κυνηγούσε η χούντα».



Για τον Γουλανδρή:


«Κύριος. Μεγάλος πρόεδρος».

Για τη σχέση του με την Ελλάδα:

«Είχα έρθει πριν από πέντε χρόνια και με είχε πάει ο πατέρας του Παναγιώτη Κονέ στο Καραϊσκάκη (σ.σ.: ο Αργυρούδης είχε πάρει τον Κονέ στη Λανς). Πήγα στην μπουτίκ, η υπάλληλος μου είπε ότι έχω 50% έκπτωση επειδή είμαι παλαίμαχος του Ολυμπιακού και όταν με ρώτησαν ποιος είμαι και τους είπα, έγινε χαμός. Το ανακοίνωσαν κι όλοι όσοι ήταν στην μπουτίκ ήρθαν να με χαιρετήσουν και να φωτογραφηθούν μαζί μου».

Για τις σκέψεις του για το μέγεθος του Ολυμπιακού:

«Για μένα ο Ολυμπιακός είναι γιγαντιαίος σύλλογος, είναι τεράστιο μέγεθος στην Ευρώπη. Για μένα κάθε χρόνο πρέπει να είναι στους "8", τουλάχιστον στους "16" του Τσάμπιονς Λιγκ. Είναι πολύ καλή και μπορεί να προχωρήσει η φετινή ομάδα. Θα ήθελα να βοηθήσω κάποια στιγμή τον Ολυμπιακό και να του δώσω πίσω αυτά που μου έδωσε».

Για τον Μήτρογλου:

«Γιατί να τον πουλήσει ο Ολυμπιακός; Πρέπει να τον κρατήσει και να χτίσει γύρω του. Για εμένα ο Ολυμπιακός είναι γιγαντιαίος. Έχει τα πάντα. Αν τον πουλήσει τον Μήτρογλου, υπάρχει παίκτης να τον αντικαταστήσει; Ή θα πρέπει να δώσει όσα χρήματα πάρει για να αναπληρώσει το κενό του;».

Δεν υπάρχουν σχόλια: